صدا و سیما دوران پرحاشیهای را پشت سر گذاشته است؛ سازمانی که گاه خطوط قرمزی را شکست اما تقریبا همیشه خطوط قرمز عجیب و غریب خود را حفظ و حتی آن را به روز کرد. در نهایت این سازمان نشان داده سانسور و دفع مخاطب تنها دستاوردی است که طی ۴ دهه گذشته برای خود باقی گذاشته است.
نزول استقبال کاهش مردم از برنامههای رسانه ملی، فروش بخش زیادی از زمانهای تلویزیون به مالکان بنگاههای تجاری برای پخش آگهی بازرگانی، پولپاشی از بودجه برای ساخت سریالهای سطح پایین و برنامههای ترکیبی کم مخاطب، رویکرد جناحی در روند برنامهسازی های سیاسی و اجتماعی و پنهانکاری و مهندسی اخبار از جمله مهمنرین انتقادات به ساز و کار صدا و سیما طی سالهای اخیر بوده است.
رسانهای که به دلیل عدم تناسب برنامههایش با نیاز مخاطبان از مردم عنوان «صدا و سیمای میلی» را دریافت کرده اما هنوز با بیاعتنایی به مخاطبان، بر طبل تک صدایی میکوبد...
ویدیو:
سیاستورزی در منازعه
سه رأس مثلث به جامانده از دولت سیزدهم
چرا صداوسیما این روزها گلبهخودی میزند؟
مرز حریم خصوصی و عرصه عمومی کجاست؟
اینفوگرافیک